Kolejna faza prac przy piwiarce
Każdą wolną chwilę staramy się wykorzystywać na prace przy naszym wagonie do przewozu piwa z 1912 r. W ostatnich tygodniach docięliśmy praktycznie wszystkie ściany zewnętrzne pojazdu (poza częścią, gdzie będą drzwi – ich konstrukcja, zostanie wykonana w kolejnych etapach prac).
Trwają obecnie prace przy frezowaniu desek, tak by po ostatecznym montażu tworzyły z obwodziną górną jedną płaszczyznę. W pracach tych, z powodu braku frezarki, wykorzystujemy odpowiednio przystosowaną przez jednego z naszych Kolegów wiertarkę słupową, która ze swej nowej roli roli wywiązuje się praktycznie bez zarzutu.

Gromadzimy też wciąż dokumentację dotyczącą wagonów do przewozu piwa – jak dotąd nie udało się zdobyć rysunków dotyczących bezpośrednio naszej piwiarki. Dlatego, w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań, gromadzimy tzw. blatty także podobnych wagonów, zwłaszcza pochodzenia austriackiego. Tym razem pomocne okazały się zasoby sanockiego oddziału Archiwum Państwowego w Rzeszowie, gdzie w zespole dotyczącym fabryki wagonów L. Zieleniewskiego, znajduje się dokumentacja wielu pojazdów szynowych.